Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu:
Jaroslava Ciprová
Hubertova 28, Ostrava, 71000

IČ: 87721091 , Jaroslava Ciprová, Opavská 802, Ostrava 70800
Nejsme plátci DPH
Evidující úřad: 38071, Magistrát města Ostravy
Podnikatel zapsán v Živnostenském rejstříku Magistrátu města Ostravy
Adresa doručovací: (Zde zasílejte případné reklamace)
Jaroslava Ciprová
Hubertova 28, Ostrava 2,71000
Bankovní spojení pro platby v CZK :
1238840012/3030 Air bank

KONTAKTNÍ TELEFON

Tel.: 605 709 803
Po až Pá od 8 do 16h
e‐mail.: vybersikabelku@seznam.cz

CENY

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou konečné a jsou uvedeny včetně DPH bez
započtení ceny dopravy.
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen.
1)Pokud je cena vyšší než na objednávce, prodávající ihned informuje kupujícího
prostřednictvím e‐mailu nebo telefonicky. Kupující může novou cenu přijmout nebo zboží
odmítnout.
Akční nabídky a slevové akce jsou platné vždy dle termínu uvedeného u dané akce nebo do
vyprodání zásob.
2) Prodávající si vyhrazuje možnost storna objednávky v případě, že zboží již není skladem
nebo není‐li možno zboží dodat z jiného důvodu.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami
a že s nimi souhlasí
1)Kupující přesně a úplně vyplní údaje v daném objednávkovém formuláři a následně
odešle prodávajícímu.
2)Prodávající jej převezme a potvrdí buď telefonicky, nebo emailem‐uzavírá se tedy kupní
smlouva
3)Po odeslání a potvrzení se objednávka stává závaznou.
4)Za chyby při přenosu dat odpovědnost neneseme.
Údaje lze ještě dodatečně pozměnit před vyřízením a odesíláním objednávky buď,
telefonicky nebo e‐mailem.
Prodávající má právo odmítnout objednávku např. z důvodů:
a)Pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplat za něj kupní cenu.
b)Pokud kupující porušuje smluvní podmínky mezi prodávajícím a kupujícím.
c)Pokud kupující záměrně poškozuje firmu prodávajícího.
Kupující má právo stornovat objednávku:
a)Bez udání důvodů kdykoli před jejím závazným potvrzením.
b)Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvní podmínky
a dodání.
Pokud bude kupující stornovat již objednávku potvrzenou a prodávající již vynaložil určité
náklady k její realizaci je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou mto
jednáním.
Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodů nebo z důvodů, že
požadované zboží již není dostupné, nevyrábí se nebo se výrazně změnila cena či dodací
podmínky.
Pokud tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího a dohodne
další postup.
V případě, že kupující již zaplal část nebo celou částku kupní ceny, bude mu vrácena zpět na
účet (nejpozději však do 14 pracovních dnů).
VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Po odeslání objednávky přes e‐shop probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím buď
emailem nebo telefonicky.

EXPEDIČNÍ LHŮTA
U každé položky zboží je uvedena doba doručení zboží zákazníkovi. Termín dodání je
obvykle 7 až 14 pracovních dnů. Jinak je tomu u zboží, u kterého se zjišťuje dostupnost.
Tam může být doba dodání 30dnů i více. Konkrétní doba dodání je uvedena vždy u
každého zboží.
O termínu expedice zboží vždy informujeme.
‐ Pokud zboží není skladem je kupující kontaktován prodávajícím a je domluven další
postup.
Zboží se kupujícímu zasílá tak, aby nedošlo k poškození. Je přiložená faktura, která slouží
zároveň jako dodací list. Její kopií se pak uplatňuje případná reklamace.

DOPRAVA:
v našem e‐shopu zasíláme zboží Českou poštou.
V rámci ČR je doprava ZDARMA. V případě platby on – line nebo převodem na účet.
Platba na dobírku
POKUD ZVOLÍTE PLATBU NA DOBÍRKU:
za zásilku zaplate až při převze zásilky. Dobírková část je zpoplatněna částkou 60,‐Kč

PLATBA:
a) Dobírkou ‐při převze a kontrole zásilky zapla kupující hotově či kartou přepravci.
b) Na bankovní účet ‐po uhrazení převodem se kupujícímu zasílá zboží spolu s fakturou o
zaplacení a přepravci již nic nepla.
c) on – line ‐ platba on‐line při tvorbě objednávky

PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Kupující je povinen ihned při dodání zboží v přítomnos dopravce zásilku
překontrolovat.(obal, kusy atd.)
Pokud je poškozen obal zásilky je dobré, zkontrolovat zda není poškozená zásilka i uvnitř.
Vzniklé vady pak reklamuje u prodávajícího.
Aby byla reklamace správně, a co nejdříve vyřízená, je důležité doložení záznamu o
poškození výrobku při dopravě, podepsané dopravcem.
Pokud poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, musí poškození popsat v
předávacím protokolu přepravce a neprodleně oznámit e ‐mailem na adresu
vybersikabelku@seznam.cz nebo telefonicky prodávajícímu.
Zákazník je povinen převzít objednané zboží a zaplat je v plné míře.
Nevyzvednu zboží bude považováno za porušení kupní smlouvy a prodejce má právo na
náhradu vynaložených nákladů spojených s nevyzvednum zboží (poštovní náklady, obal).
Náklady a škodu, které vzniknou prodávajícímu v důsledku nesprávného, nebo pozdního
uplatnění zjevných vad výrobku, či v důsledku nesepsání záznamu o poškození, nese v plném
rozsahu kupující.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, ke dni zaplacení kupní ceny.
Záruční doba výrobku je 24 měsíců od zakoupení.
Záruční doba začíná běžet dnem převze zboží kupujícím
Vyskytne‐li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu
reklamovat a to co nejdříve po její objevení. Je to proto, aby vada dále nepoškozovala
výrobek.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Kupující má právo podle občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převze
zboží, za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena za použi prostředků komunikace na
dálku. (telefonicky, mailem)
Zboží musí být vráceno:
a)nejlépe v originálním obalu
b)nesmí být poškozené
c) nesmí nést žádné následky používání
d) mělo by být pojištěné (neručíme za jeho případnou ztrátu, poškození na cestě k nám)
e) vráceno s kopií dokladu a vyplněným dokladem o odstoupení od kupní smlouvy,
(stáhněte zde)
2)Zboží musí být odesláno nejpozději do 14. dnů ode dne převze zásilky na adresu
prodávajícího na vlastní náklady
Na adresu:
Vybersikabelku cz
Jaroslava Ciprová
Hubertova 28
Ostrava 2, 71000
3)Prodávající si zboží překontroluje, a pokud nebude zboží poškozeno a bud e splňovat
všechny uvedené podmínky, je zákazníkovy vypsán příslušný dokument o vrácení zboží a
vyplacena částka za zboží převodem na účet a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od
smlouvy.
4)Pokud se rozhodnete pro další nákup, částka za vrácené zboží je započtena pro novému
nákupu.
5)Pokud dojde k nedodržení některých z uvedených podmínek má prodávající právo
odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady
Z důvodů použi nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení výrobního procesu,
nebo použi nevhodné výrobní technologie.
Nevztahuje se tedy na vady způsobené nesprávným použim výrobku, nesprávnou
manipulací a skladováním a nesprávným udržováním a praním.
Za vadu nelze považovat, a tudíž záruka se nevztahuje při:
1. Vzhledové a funkční změny zboží i jejich součás, které vznikly v důsledku jeho běžného
opotřebení během záruční doby.
2. Opotřebení vlivem nesprávného výběru a nesprávného užívání.
3. Opotřebení v důsledku špatného ošetřování výrobku a údržby.
4. Mechanické poškození (protržení, prořezání povrchového materiálu zboží, poškrábaný,
utržení zipu atd..)
5. Poškození vlivem působení chemických látek, kosmeky, psacích potřeb a jiných agresivních
látek.
6. Přirozené změny materiálů, z nichž je zboží vyrobeno.
7. Uzavírání zipu, pokud bude prokázáno, že k jeho porušení došlo nesprávným užíváním
(tahání jezdce zipu silou atd..) reklamace bude zamítnuta.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z těchto podmínek. Na tyto vady se
nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a
pokud splňuje dané hygienické normy. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží
vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné, jinak prodávající zboží
nepřevezme.
Reklamace a případné odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů ode
dne obdržení reklamovaného zboží.
Prodejce může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
MIMOSOUDNÍŘEŠENÍ SPORŮ
1. Vzniklé vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší s konečnou platnos obecné
soudy.
2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní
smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní
řešení sporu provádět, je v oblas finančních služeb finanční arbitr v rozsahu působnos
stanoveném právním předpisem upravujícím finančního arbitra (hp://www.finarbitr.cz), v
oblas elektronických komunikací a poštovních služeb Český telekomunikační úřad v rozsahu
působnos stanovené právním předpisem upravujícím elektronické komunikace a poštovní
služby (hp://www.ctu.cz) a v případech, kdy není dána působnost orgánů uvedených výše,
Česká obchodní inspekce (hp://www.coi.cz) nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem
průmyslu a obchodu; je‐li pověřeným subjektem profesní komora s povinným členstvím,
vykonává působnost v oblas stanovené jiným zákonem, např. Česká advokátní komora
(hp://www.cak.cz). Bližší informace jsou dostupné na uvedených webových stránkách
jednotlivých subjektů.
3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to
pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat
nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu,
u prodávajícího poprvé.
4. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím plaormy
ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Kupující se rovněž může obrát s žádos o radu ohledně svých spotřebitelských práv na
dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.
6. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud
je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby
VašeSžnos.cz na webové stránce www.vasesznos.cz.
7. Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, ve znění pozdějších
předpisů, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a
výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů, a jeho využim není dotčeno
oprávnění stran obrát se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
8. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet
promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu
výslovně neodmítne v jednání pokr ačovat.
9. Dozor nad dodržováním povinnos podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
Zjištěnou vadu na výrobku nám telefonicky oznámíte nebo napíšete na nás e‐
mail vybersikabelku@seznam.cz Vyplníte níže uvedený formulář – Reklamace (který nalezne
na e ‐sho pu pod názvem Reklamace)
Výrobek zašlete na uvedenou kontaktní adresu v obalu tak, aby při přepravě nemohlo dojít k
jeho poškození nebo zničení. Součás reklamace musí být písemné sdělení důvodu
reklamace (viz formulář) a kopie dokladu o zaplacení výrobku. Na základě těchto informací
bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. Prodávající dává výrobek
dále k posouzení.
V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná:
a)Opravíme vadu a výrobek zašleme zpět na uvedenou adresu.
b)Vyměníme vadné zboží za nový kus a zašleme zpět na uvedenou adresu.
c) Vráme částku zaplacenou za objednané zboží bezprostředně po vyřízení reklamace.
Oprávněná reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dní. V případě nároku na
vrácení peněz vás bude kontaktovat osoba pověřená vyřizováním reklamací, která s Vámi
domluví způsob platby
d) Zboží zasílejte na adresu:
Vybersikabelku cz
Jaroslava Ciprová
Hubertova 28
Ostrava 2, 710 00
POZOR ! PŘI ZASLÁNÍ NA JINOU ADRESU NEBUDE ZÁSILKA PŘEVZATA, TUDÍŽ NEDOJDE
VYŘÍZENÍ !

 

OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Naše firma si váží důvěru Vámi projevenou a zavazuje se, že bude chránit
Vaše osobní údaje, které byly uvedeny při realizaci objednávky. Vámi poskytnuté údaje
nebudou nijak zneužity
a v žádném případě nebudou poskytnuty tře osobě.
1)Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa
bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo.
2) Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace
práv a povinnos z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání
informací a obchodních sdělení kupujícímu.
3) Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém
uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně
a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve
svých osobních údajích.
4)Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v
elektronické a v štěné podobě automazovaným způsobem.
5. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se
jedná o dobrovolné poskytnu osobních údaj ů.